Hoi,

Wil je lid worden van Fortissimo of een paar keer mee proeftrainen, dan moet je altijd eerst contact opnemen met de algemeen coördinator, zie onderstaande tabel voor de mailadressen. De algemeen coördinator zal dan samen met de Technische Commissie gaan bepalen met welk team je kan meetrainen. Indien er in je leeftijdsklasse geen plek meer beschikbaar is, dan zullen we kijken welke andere mogelijkheden er zijn.

Nadat je een paar proeftrainingen hebt gehad, heb je de mogelijkheid om je in te schrijven. De algemeen coördinator zal je hiervoor een weblink sturen, waarmee je je digitaal kan inschrijven als lid van Fortissimo. Het formulier wordt automatisch verzonden naar de ledenadministratie door het drukken op de "Meld je aan als lid" knop.

Vervolgens zal de Technische Commissie, samen met de trainers gaan bepalen in welk team je zal worden ingedeeld.  Pas nadat de inschrijving helemaal is afgerond, is het mogelijk om ook wedstrijden te spelen.

De algemeen coördinator je ook voorzien van verdere informatie die van belang is als je lid wilt worden van Fortissimo, deze persoon zal ook het gehele proces begeleiden.

Let op! Door je in te schrijven bij Fortissimo ga je akkoord met het vrijwilligersbeleid (KLIK)

Voor informatie over het lidmaatschap of het aanmelden, kunt u mailen naar onze coördinatoren:

Leeftijdsgroep Leeftijd E-mailadres
Onderbouw (Welpen t/m JO13) 12 jaar en jonger [email protected]