Contributie

Contributiebetaling kan alleen via automatisch incasso. Hiervoor vult u bij aanmelding een machtigingsformulier in.

De contributie bedraagt per maand (peildatum 1 januari 2023)

Leeftijdscategorie Contributie
Welpen Gratis
Pupillen (JO08 t/m JO13) € 18,00
Junioren (JO15 t/m JO19) € 22,00
Senioren € 27,00
35+ voetbal senioren € 10,00
Niet-spelende leden € 10,00

*Heeft u de vrijwilligersvergoeding of contributie gestorneerd? Vanaf seizoen 2023/2024 wordt per storno €2,50 administratiekosten doorberekend.*

Bij contributieachterstand krijgt u schriftelijk bericht van de ledenadministratie. U dient daarna, of de achterstallige contributie betalen, of een afspraak te maken over een regeling. Bij meer dan drie maanden uitblijven van de contributie, mag de speler niet meer deelnemen aan trainingen en wedstrijden. In dit geval zal de groepscoördinator contact met u opnemen.

Het 'Incassant ID' van Fortissimo is NL22ZZZ401200730000.
Het unieke kenmerk BBKS54C000**** is verschillend per lid, dit wordt vermeld op uw bankafschrift.

Gegevens ledenadministratie:

KSV Fortissimo
t.a.v. Ledenadministratie
p/a Sportparkweg 8
6717 LD EDE
e-mail: [email protected]
banknummer KSV Fortissimo: NL77 RABO 0309 3459 28 (t.n.v. penningmeester Fortissimo)

Voor vragen omtrent de contributie-inning dient contact te worden opgenomen met de secretaris,
per e-mail te bereiken op [email protected]